Jak reklamovat tiket – kdy se to opravdu vyplatí?

I když většinou sportovní sázky probíhají hladce, můžeš se setkat se situací, kdy je potřeba tiket reklamovat. Může se jednat o technické chyby na straně sázkové kanceláře, ale i třeba o nesrovnalosti ve výsledcích. Jak reklamovat tiket, kdy máš na reklamaci nárok a co vše k tomu budeš potřebovat?

Jak na reklamaci tiketu?

Reklamace sportovní sázky nemusí být vždy jednoduchá. V první řadě se budeš muset seznámit s pravidly dané sázkové kanceláře. Mrkni na její obchodní podmínky, ve kterých musí být vždy uvedeny pravidla reklamace. Zajímat tě bude časový limit podání reklamace i jeho důvody.

Každá sázková kancelář má svá specifika, a tak se může proces reklamace lišit. Odlišná bude také složitost celého postupu. Obvykle si vystačíš se základními informacemi o tiketu, jako je datum, čas podání sázky, číslo tiketu a tebou zvolený důvod reklamace.

Další krok se opět odvíjí od toho, jak proces nastaví samotná sázková kancelář. Některé vše automatizují a pro reklamaci tiketu stačí pouze pár kliknutí v uživatelském účtu. Podobný způsob podání reklamace nabízí například sázková kancelář Tipsport.

Obvykle se proklikneš do reklamačního formuláře, kde vyplníš všechny potřebné údaje.  Zejména u menších kanceláří budeš muset nejprve kontaktovat uživatelskou podporu  a vyčkat na další pokyny. Pro jistotu si připrav screenshoty nebo potvrzení o platbě.

Kdy se reklamace vyplatí?

Reklamace tiketu se vyplatí, pokud narazíš na chybu nebo nesrovnalost, která není způsobena tvou vlastní chybou. Typickými příklady jsou:

  • technické chyby na straně sázkové kanceláře,
  • nesprávně vyhodnocené výsledky,
  • problémy související s platbou.

Ve všech zmíněných případech máš plné právo požadovat revizi a následnou reklamaci svého tiketu. Před řešením reklamace se ujisti, že máš dostatek důkazů, se kterými můžeš tvou reklamaci doložit. Může se stát, že chyba je ve skutečnosti na tvé straně. Stačí, že si špatně prečteš pravidla hry nebo se upíšeš při vyplňování sportovní sázky.

Úspěšnost reklamace závisí také na rychlosti tvé reakce. Vždy je totiž třeba reagovat ihned, jakmile narazíš na problém. Většina sázkových kanceláří má totiž pro reklamace stanovený časový limit. Raději neváhej a jednej co nejrychleji, aby tvá reklamace mohla být řádně zpracována. Úspěšné vyřízení můžeš čekat pouze u provozovatelů s licencí – více se o licencích a regulaci dočteš tady.

Proč a kdy se tikety reklamují?

Existuje několik důvodů, proč mohou sázkaři chtít reklamovat své tikety. Jedním z těch nejčastějších je nesprávné vyhodnocení výsledků ze strany sázkové kanceláře. K ní může dojít kvůli technické, ale i třeba lidské chybě při zaznamenávání výsledků sportovních událostí.

Mnohem častější jsou problémy s výplatou výhry u sportovní sázky. Pokud dojde k chybě v systému, budeš mít sice výherní tiket, ale výhra se ti nepřipíše na účet. Dojít může i k tomu, že ti sázková kancelář vyplatí nižší výhru. V takových situacích by měla reklamace probíhat rychle a hladce.

Někteří sázkaři se nebojí na sázkovou kancelář obrátit i v případě, že jsou přesvědčeni o tom, že nedostali dostatečné informace ohledně dané sportovní sázky. Bez ohledu na to, jak moc si věříš, je zde velmi nízká pravděpodobnost, že ti bude reklamace uznána. Pokud máš však dost času a chceš do sporu vložit svou energii, nic ti nebrání to zkusit.

Reklamace tiketu je u většiny sázkových kanceláří jednoduchá a nezabere ti více než pár minut. Pozor si dej hlavně na to, z jakého důvodu reklamaci podáváš a zda jsi v právu. U chyb s výplatou výhry nebo špatně vygenerovaným tiketem máš vysokou šanci na úspěch.

Sdílet článek:

Newsletter

Nenech si uniknout žádnou novinku z našeho kmene!
Přihlas se k odběru a získej pravidelné informace o bonusech, soutěžích, tipech na sázení a dalších exkluzivních výhodách dostupných pouze věrným Lovcům!
chevron-right